8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

Prasówki

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Ludzie wiemy, że zabieg ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie za mocnej kwocie alkoholu i dieta uboga w owoce i warzywa nie wróżą nic dobrego. Elementy te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Istnieje ale mało praktycznych, a dodatkowo efektywnych kroków pozwalających usunąć tego ryzyka.

kup traz

 

 

Poniżej prezentujemy 8 owoców, jakie o spożywać, by zapobiec chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie bananów w przedmiotu ograniczenia za wielkiego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki szerokiej zawartości potasu. Utrzymuje się, że potas zwiększa odporność skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi wprowadzonemu w owocach wysokie ciśnienie tętnicze szybciej się obniży. Banany można jeść jako odrębną przekąskę lub dodać je do jogurtu albo do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z świeżym miąższem zawierają potas, analogicznie jak pomidory i owoce. Mają również witaminę C, która tworzy jako przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden produkt kiwi zaspokaja 9% dziennego zlecenia na potas, 7% na magnez i 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie soku z dwóch pomarańczy każdego dnia może wesprzeć w obniżeniu ciśnienia tętniczego. Rezultat w struktury obniżenia ciśnienia można zobaczyć po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu to znacznie trwały produkt, który można spożywać na ostro czy pić w jednostek soku. Jedno z pytań dowiodło, że picie filiżanki napoju z granatu choć raz dziennie przez cztery tygodnie może wesprzeć w obniżeniu ciśnienia tętniczego.

Napój z granatu może mieć element pożywnego śniadania. Myśl jednak, żeby stwierdzić ilość cukru, gdy kupujesz gotowy sok. Dodatek cukru może popsuć dobry wpływ soku na zdrowie.

Papaja

Ten ciepły owoc obniżający ciśnienie ma tradycyjne wyjście dla dziewczyn zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas oraz wyjątkowy element o potwierdzonym działaniu obniżającym ciśnienie u postaci z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna średniej powierzchni brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zlecenia na potas, 3% na magnez i 1% na wapń.

Dla pań na wypłacie obniżającej ciśnienie doskonałą wersją dla nowej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych efektów mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem efekty można rozmrozić albo zrobić koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie przeprowadzone w Finlandii wskazuje, że spora zawartość likopenu, czyli karotenoidu wprowadzonego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie określone w czasopiśmie Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku z 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u postaci z doskonałym poziomem likopenu obniżało się o 55%.

Arbuz

Arbuz powoduje niezliczoną doza wody dzięki czemu korzystnie wpada na głowy z podwyższonym ciśnieniem krwi albo z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz może również zapobiegać wzrostowi ciśnienia u postaci z prawidłowym ciśnieniem krwi.

Ponadto efekt ten ma L-cytrulinę, która udostępnia regulację ciśnienia tętniczego oraz je opuszcza. Prócz tego aminokwasy ujęte w owocach mogą zapobiegać wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane napoje z owoców i warzyw. Czyli jest byt bowiem ważniejszego w utrzymaniu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o